Μήνυμα Προέδρου

Συνάδελφοι – Συναδέλφισσες,
Φίλες και φίλοι

Αξιοποιώντας τις σύγχρονες τεχνολογίες, ξεκινάμε μια νέα προσπάθεια ενημέρωσης μέσα από την ιστοσελίδα μας. Σας καλωσορίζω και προσδοκώ να είναι το νέο μέσο επικοινωνίας και διαλόγου μαζί σας.

Για διάφορα θέματα, τα μέλη μας θα ενημερώνονται και με μηνύματα (sms). Για το λόγο αυτό, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε σύντομα για τους ισχύοντες αριθμούς των κινητών τηλεφώνων σας.

Σας ευχαριστώ,
Δημήτριος Τσούνης
τηλ. 6947325390
e-mail: dim.tsounis@yahoo.com

Υ.Γ. Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τις απόψεις των συγγραφέων τους και όχι απαραίτητα εκείνες του συνδέσμου μας.

Περιεχόμενα

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Επισκέψεις

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015
      Το διήμερο 10 και 11 Οκτωβρίου 2015 ο Σύνδεσμος Αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας Αγρινίου σε συνεργασία με την Τοπική Διοίκηση Ακαρνανίας της Διεθνούς Ενώσεως Αστυνομικών πραγματοποίησε εκδρομή στους νομούς Ηλείας, Αρκαδίας και Αργολίδας.
      Κατά την παραμονή μας στο νομό Ηλείας επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας. Μας υποδέχθηκαν τα μέλη του Δ.Σ της Τοπικής Διοίκησης Ηλείας Ζώης Παναγιωτάρας και Σπυρίδων Σινόπουλος, οι οποίοι φρόντισαν για όλα κατά την ολιγόωρη παραμονή μας. Πραγματοποιήθηκε ανταλλαγή δώρων-αναμνηστικών.
      Συνεχίσαμε το ταξίδι μας για Τρίπολη μέσω του ορεινού όγκου των νομών Ηλείας και Αρκαδίας. Επισκεφθήκαμε τα Λαγκάδια, τη Βυτίνα και το Λεβίδι Αρκαδίας. Αργά το απόγευμα φτάσαμε στην πόλη της Τρίπολη όπου τύχαμε θερμής υποδοχής από το φίλο και πρόεδρο της Τ.Δ Αρκαδίας Σωτήρη Κασίμο στα όρια της πόλης και μας οδήγησε στο πολυτελές ξενοδοχείο όπου και καταλύσαμε. Στο δείπνο σε κοσμική ταβέρνα της περιοχής συμμετείχε το Δ.Σ της Τοπικής Διοίκησης με επικεφαλής τον Πρόεδρο και ο Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας Νομού Αρκαδίας Κων/νος Μπουγιούκος, παλιός γνώριμος από το Α.Τ Αμφιλοχίας όπου υπηρέτησε. Πραγματοποιήθηκε ανταλλαγή δώρων-αναμνηστικών.

Ακολούθησε μουσικοχορευτικό πρόγραμμα μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Την επομένη οι πρόεδροι της Τοπικής Διοίκησης και Αποστράτων Αρκαδίας μας ξενάγησαν στο κέντρο της πόλης.
        Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε την πόλη του Ναυπλίου. Μας υποδέχθηκε ο παλιός μας φίλος και Πρόεδρος Χρήστος Σχοινοχωρίτης με το μέλος του Δ.Σ Μιχαλόπουλο Νικόλαο και ανέλαβαν την ξενάγησή μας αρχίζοντας από το φρούριο του Παλαμηδιού, το ιστορικό κέντρο της πόλης και τα αξιοθέατά της.

Επειδή όλα τα ωραία τελειώνουν γρήγορα, αργά το απόγευμα πήραμε το δρόμο της επιστροφής για την πόλη μας και σειρά τώρα είχε το τσίπουρο με τη μουσική. Η ικανοποίηση φαινόταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των συμμετεχόντων και αυτό μας χαροποιεί ιδιαιτέρως και μας δίνει κουράγιο και δύναμη να συνεχίσουμε τέτοιες προσπάθειες για τη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των μελών μας και των οικογενειών τους.
        Νιώθουμε υποχρέωση να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας προς τα μέλη και τους Προέδρους των Τ.Δ Ηλείας, Αρκαδίας, Αργολίδας και του Συνδέσμου Αποστράτων Σ.Α. Νομού Αρκαδίας.